Istoria companiei Farmasi Cosmetics
Plecand de la originile companiei internationale turce de cosmetice vom da peste un loc care avea sa dea consumatorilor un lider Farmasi cu o viziune complexa. Adrianopol sau Edirne, un oras din Turcia l-a gazduit pe fondatorul companiei, Dr Cevdet Tuna.
Anii 1950 au fost cei care au marcat intrarea companiei in industria cosmeticelor. Farmasi nu este doar o companie producătoare, ci si un retailer de succes si un jucator pe piata vanzarilor directe. Istanbul gazduieste pe o suprafata de 36 000 de metri patrati productia de plante a firmei, ceea ce nu poate decat sa ateste rigoarea pe care Farmasi a adoptat-o inca de la inceput cu privire la ingredientele folosite in fabricarea produselor.
Farmasi a urmarit sa creeze, nu sa reproduca sau sa utilizeze tertipuri. Dr. Tuna este absolvent al facultatii de medicina din Germania, acesta fiind un expert care si-a pus in aplicare cunostintele teoretice pentru a genera produsele utilizate astazi in 125 de state. Inovatia produselor Farmasi a venit tocmai din ideile si formulele proprii ale Dr. Tuna.
Compania turca a fost fondata in 1946, avand sediul principal in Istanbul, Turcia. Afacere de familie, aceasta a debutat mai intai ca producatoare de produse dedicate infrumusetarii, spectrul acesteia fiind ulterior marit, generatiile reusind sa contopeasca succesul incropit de fondator, Dr. Tuna. In 2007 apare brandul Dr. Tuna.
Ca si forma definita astazi, Farmasi a capatat aceasta denumire abia in anul 2004. Chiar si asa, ascensiunea brandului nu s-a oprit. Cele trei generatii ale familiei Tuna au avut fiecare-n parte cate o contributie. Astfel, la ora actuala produsele din gamele Farmasi ajung la peste 350 milioane de oameni. Piata de desfacere s-a bucurat in 2010 de o prima propulsare prin intrarea companiei pe piata vanzarilor directe.
Anii 2014 si 2015 constituie de asemenea repere temporale care au marcat evolutia companiei Farmasi. Prin aparitia brandurilor Mr. Wipes si Nutriplus, piata de desfacere avea sa cuprinda si alte sectoare decat cele dedicate infrumusetarii corporale, precum sectorul produselor de ingrijire a casei, respectiv cel dedicat sanatatii.
Spectrul Farmasi, in prezent cuprinde de la produse pentru ingrijire corporala si a sanatatii, machiaj, pana la produse dedicate casei. Cu o experienta bazata pe cateva decenii, Farmasi este o companie care a urmarit sa satisfaca pana si cele mai pretentioase gusturi, mentinand un raport calitate-pret echitabil. Piata dinamica si competitia din aceasta industrie sunt cateva din premisele care contribuie la evolutia, adaptarea si realizarea unor strategii cat mai apropiate de consumatori.
Farmasi – compania, este atat un liant al Turciei in comertul international, fiind una dintre cele mai mari societati, cat si un nume cu ecou in Europa si nu numai.